6 Şubat 2012 Pazartesi

Yap-boz merakimiz

Arda'ya ilk yap-bozunu 17 aylikken aldik.Ciftlik hayvanlarinin oldugu 6 parcalik ahsap bir puzzeldi.Once birlikte bir kac kez yaptik daha sonra baktim kendisi takir takir yapiyor.Bi sonraki hafta baliklisindan aldik tabi bu sefer kendiliginden hemen yapiverdi.Baktik merakina yetisemiyoruz 30 parcalik asagidaki puzzle dan aldik belki zorlar dedik ama beraber iki kere yaptiktan sonra onunda isi tamam :) Hem o yaparken keyif aliyordu hem de ben biraz oyalanmasindan istifade ediyordum.Ayrica hem sekillerin isimlerini soyluyoruz yaparken daha sonra bos yere ne gelecegini kendisini soyluyor.

                                                                          Joker

Daha sonra kardesimin hediyesi asagidaki puzzle geldi.Ben yok artik bunlar zorlar demistim naptin sen diye dalga gecmistim.Sonra dusundum belki birlikte yaparsak bunlarida yapabilir diye.Gercekten de yapa yapa 1 haftanin sonunda baktim kendisi yapmaya basladi her parcanin yerini ezberlemis.Demekki neymis yapamaz demek yok calisan kazanir elmasi kizarir :)

toyz shoptan

En son yap-boz kitabi aldik,kitapta 6 sayfa puzzle var her biri 6 parcalik. Simdi sira onda:)
D&R


1 yorum: