27 Şubat 2012 Pazartesi

DVD KEYFI: KUNG FU PANDA 2

Ilkini seyrettigimde cok gulmustum ikincisi de beni hayal kirikligina ugratmadi ve hatta 2 kat daha fazla guldum eglendim diyebilirim. Ilk filmde kahramanimiz sevimli panda Po'nun nasil bir ejderha savascisi  oldugu anlatiliyor .Bu filmde ise Po korkusuz besliyle birlikte kung-fu yu ve Chin'i yok etmeye calisan kotu bir tavuskusuyla savasmak uzere yola cikiyor ve savasacak gucunu bulmasi icin de ic huzuruna kavusmasi gerekiyor. Her sahnesinde neredeyse guldum diyebilirim  ama ozellikle dusmanlardan saklanmaya calistigi hayalet moduna baya guldum malum sisko bir panda nasil gorunmeden saklanabilir ki:) Ayrica Po'nun bebekliginin gosterildigi sahnelerde o kadar sevimliydi ki bir panda yavrusu alasim geldi :)) Bu arada seslendirmelerini de Holywood'un unlu isimleri yapmis. Jack black,Angelina Jolie,Jackie Chan gibi.. 7'den 70'e herkesin ailece coluk cocuk seyredebilecegi bir film tabi animasyon filmlerden hoslaniyorsaniz. Ben Arda'ya henuz izletemiyorum ama biraz daha buyusun  kesinlikle izletmek isterim ailece tekrar izlemek eminim keyifli olacaktir :)

2 yorum: