23 Şubat 2012 Perşembe

Istanbul Akvaryuma Gittik

Gectigimiz hafta sonu hava gunesli olmasina ragmen soguktu bu yuzden disarlarda bir sey yapamayacaktik e  napalim nereye gidelim derken Florya daki Istanbul Akvaryuma gitmek geldi aklimiza. Hem gidenler begendiklerini soyledikleri icin hem de Arda baliklari sevdigi icin  (bu arada benim oglumun her turlu hayvana karsi sevgisi vardir ) degisiklik olsun hadi gidelim dedik.Zaten evimizede yakin sayilir . Ben pek kimse olmaz diye tahmin ediyordum pazar gunu , ama kalabalik olmasada baya bir insan vardi. 

Istanbul Akvaryum baya buyuk bir alana kurulmus bu yuzden icerisi cok ferahti rahat rahat gezebiliyorsunuz  bu acidan cok begendim. Bolum bolum yapmislar, iceride cografi bir temayi takip ederek Karadenizden baslayip Pasifige kadar uzanan bir yolculuk yapiyorsunuz.16 tema mevcut.Her temayla ilgili cografi fiziki kulturel bilgilerde mevcut ve bunlari gorsel ve dekoratif unsurlarla ses ve isiklarla birlikte ziyaretcilere sunmuslar ki oldukca basariliydi. Arda en cok Antartikayi begendi sanirim bir penguen ve kutup ayisi vardi da:) Tabi icerideki yapay Yagmur Ormanini da unutmamak lazim guzel yapmislar yalniz icerde nefes almak oldukca zordu nemden, amazonlarda yasanmazmis onu ogrendim:) Bu arada iceride Sutis ve bir iki cafede var hani olurda gezerken acikirsaniz falan oturup birseyler yiyebileceginiz yerler mevcut.

Arda akvaryum gezimizden cok keyif aldi diyebilirim. Camdan cama yapisip cesit cesit baliklara bakmaktan baya yoruldu yavrum. En sevdikleri kucuk baliklar oldu sanirim bebis diyip durdu onlara:) Sonuc olarak ailecek keyifli guzel bir pazar gunu gecirdik. Pazar gunu ne yapabiliriz icin bir alternatif olabilir bence.Iste o gunden geriye kalanlar buyrun bakin belki gitmek istersiniz ;)






                                          Arda ve neseli ayaklar :)




                                    Baligin burnuna dikkat burunlu balikta hic gormemistim :)


                                       Baliginda boynuzlusu mu olur demeyin  bakiniz boynuzlu balik :)


                                          Bu da Napolyon baligiymis.

                                         Amazon ormanlarina giris...






8 yorum:

  1. balık adamı yazmayı unutmussun:P

    YanıtlaSil
  2. Kışın İstanbul'a geldiğimizde gezmek için güzel bir opsiyon, teşekkürler!

    YanıtlaSil
  3. güzeldi dimi ılgaz da çok beğendi bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canim zaten dusunuyorduk sen de gidin guzel diyince hemen gittik :)

      Sil
  4. merhaba
    bloğunu sıkı bir takipçisi olduğum aysunda gördüm, benimde 2.5 yaşında bir oğlum var sık sık bloğa yazarım, ilerde çok hoşuma gideceğini biliyorum bu paylaşımların çünkü :)

    takipteyim, çok hoş görseller, oğluşuna kocaman bir maşallah diyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim, demek seninde oglun var ne guzel :) bende takipteyim seni :)

      Sil