13 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgili 14 Subat



Kocam ve bana her gun sevgililer gunu oldugu icin bugun bizim icin pek anlamli ve onemli bir gun sayilmiyor diger gunlerden bir farki yok yani :) Ayrica biraz da ticari bir gun olarak goruyorum sanki illa hediye almaliymisiz gibi..Ben kocami yine de uyardim bastan, sakin cicek falan gonderme diye :) Bu arada yine de gunun anlam ve onemi olarak sevgili kocama seslenmek istiyorum.Benim kucuk mucizemden biri de sensin benim canim kocam, sana ilk gun ki kadar asigim ve her gun daha da artan bir sevgiyle seni cok seviyorum...

Bir de IstinyePark'ta hafta sonu sevgililer gunu icin bir stand olusturmuslardi Ask Klinigi diye.

                   


Iste  asiklar  icin hazirlanan bazi ilac isimleri ( bu arada bunlar renkli cikolatali drajeler ); 

Maci silin:Sevgilisi cok mac izleyenlere  mac izlemesin diye
Platoniko: Platonik asik olanlara evden cikmadan once 1 tane
SIkbogaz: Sevgilisi cok kiskanc olanlara kiskancligi azaltmak icin
Dizisilin: Kiz arkadasi cok dizi izleyenlere
Romandoz: iliskideki romantizm eksikligine birebir
Odunax: sevgilim hic romantik degil diyenlere
Askpirin:sipsevdiyim diyenlere evden cikmadan once 1tane

Isimler nasil ama yaratici dimi ben sanirim dizisilini alirdim kendim icin ve kocama bi iyilik yapmis olurdum oburlerine simdilik gerek yok  :) Siz hangisinden alirdiniz ?



2 yorum:

  1. Hayatimin anlami,sen benim icin hayattaki en degerli seysin,en guzel hediye ise dunyalar tatlisi oglumuz.her gecen saniye artan bir sevgiyle seni cok seviyorum prensesim...

    YanıtlaSil
  2. Anam yerim sizi ve askınızı

    YanıtlaSil