13 Şubat 2012 Pazartesi

Izledim: Incir Receli

Evet bu hafta sonu kocamin israrlariyla Incir Receli'ni izledik. O onceden izlemis illa beraber izleyelim sen de gor dedi muziklerinden bir kac sahneden cok etkilemis bana da gostermek istiyormus eh peki dedim ben de :) Basrolde oyle cok tanidik bildik isimler yoktu. Basroldeki erkek kahramanimiz televizyon kanallarina filmler yaziyor ve bir gun surekli gittigi barda sarhos bir kizla tanisiyor ve parasi olmadigi icin kizi evine goturuyor. Sabah baktiginda kiz yok ortada sadece bir not.Daha sonra tekrar ayni barda karsilasiyorlar ve yine kiz sarhos eve gidiyolar derken bolece tanisip asik oluyorlar(bence biraz cabuk ama neyse).Ama adam kizin adindan baska hicbir sey bilmiyor. Kizda arada sirada ona notlar birakip ortadan kayboluyor derken olaylar gelisiyor.Evet bir ask hikayesi biraz dramatik birazda sonu belli olan. Bazi guzel sahneler vardi yer yer komik espriler falanda ama ' nasil yani ?'dedigim sacma bir iki sahne de vardi. Bu arada filmin muzikleri guzel sadece azicik bunalimlik haberiniz olsun diyorum. Cok ahim sahim bir film degil ama dramatik bir ask hikayesi seyredesiniz varsa neden olmasin...

1 yorum:

  1. Bende en acılı oldugum gün izlemiştim baya salya sümüktüm

    YanıtlaSil