15 Şubat 2012 Çarşamba

Tuvalet egitimine dogru


Artik 2 yasimiza girmek uzereyiz ve tuvalet egitimine hazir olmaya basladigimizin sinyalleri verilmeye basladi ,eh yavastan tuvalet egitimine adim atmanin da zamani geliyor. Neyse ki onumuz yaz da isimiz biraz daha kolay diye dusunuyorum. Eh malum butun halilar falan ortadan kalkacak, ama koltuklarin hali ne olur onu bilmiyorum sanirim bekleyip gorucez :) Bu yuzden oncesinde ogluma hazirlik olsun fikir sahibi olsun ve kitaplari cok seviyor ordan cok sey ogreniyor diye bir tuvalet kitabi aldim, adi Oglumun Tuvalet Kitabi. 


Kapaginda resimdende gordugunuz uzere klozet kapagi var uzerinde de tasit resimleri, tam bizimki icin ideal olmus kendisi her turlu tasitin hayrani:) Icinde oturaklara oturmus cocuklarin ve oyuncak fil ve ayilarin  resimleri var,cocuklarin bez yerine kulot giymis resimleri  ve ilgili yazilar var. Oldukca guzel buldum kitabi oglumunda dikkatini cekti dogrusu simdilik acip acip bakiyor hangi oturaktan istedigini soyluyor;bezlerin nerde oldugunu soruyor. Kendisi daha dune kadar 'tuvalete yapmak istermisin? ' dedigim de 'cik' yapiyordu beze yapicam diyordu simdi soruyorum oraya yapmak istiyormusun diye oturagi gosteriyor, bakalim aldigimizdada ayni heves ve istekte olacak mi:) Bir sonraki asama olarak oturak alip koymayi dusunuyorum beziyle birlikte biraz alistirma yapsin tanissin kaynassin diye :) Eh baharda da artik bezden kurtulmaya ilk adimlarimizi hayirlisiyla atariz...Kitabida tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. Bizim tuvalet eğitimimiz ne yazık ki araya da kardeş girince 7 ay sürdü ve baya zorlu oldu :) Umarım sizinkisi kısa sürer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. himm iyi oldu bunu belirttigin hemen olcak bitcek diye buyuk umutlara kapilmayayim :) ama yinede dedigin gibi umarim kisa surer :))

      Sil
  2. bizim tuvalet olayimiz pek kolay oldu.Dogru zaman önemli sanirim.
    hadi bakalim size de kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy harika bir kitap onerisi benim de bu yaz ihtiyacim olucak ben de bu arada ogluma guzel bir muzikli lazimlik aldim deniycem bakalim..

    YanıtlaSil
  4. Valla bunların hepsini not ediyorum bilesin bana cok yardımı olacak ;)

    YanıtlaSil