20 Şubat 2012 Pazartesi

Parmak Boyasi ve Biz


Evet bugun Arda'yla ilk parmak boyasi calismalarimizi yaptik. Ustelik cok da keyifli gecti, gerci 3 yas ustu desede gordum ki basinda durmak suretiyle 22 aylik cocukla da gayet guzel dakikalar gecirilebiliniyormus. Biraz ustumuz basimiz boya oldu ama alinan zevke degdi dogrusu :) Neyse ki kolay cikiyor boyalar. Bu arada ilk yapilan boya calismamiz sergilenmek uzere buzdolabimiza asildi bile :) 
                                      
                                 Iste sevgili oglusumun gecirdigi keyifli dakikalardan;








8 yorum:

  1. Ayy ellere bak:) Ardayi hayal edebiliyorum, cok eglemistir ...

    YanıtlaSil
  2. Benim oğlumda 25 aylık. Fakat biz evde ne zaman parmak boyasını denesek facia oluyor. Evein her tarafını boyuyoruz. Uzuzn zamandır denemedik. Akşama bir daha deneyelim:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel ogluslar nerdeyse denk benimkide 23 aylik oldu:) walla bende ev kazaya kurban gitmesin diye gozumu bir sn bile ayirmiyorum :))

      Sil
  3. esracim ne kadar guzel resimler bayildim ayrica ben blogunu yeni ogreniyorum cok uzuldum daha once neden okumadim diye bak :( ardanin uzun suredir ilk defa resimlerini goruyorum masallah ona hem ona hem siz guzel ailesine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlim daha yeni basladim zaten bloga becerebildigim kadar iste:) masallahlar icin tesekkur ederim canim ayrica:)

      Sil
  4. bu arada burada yani Amerika'da bir cok kisi oyun hamuru ve finger paintleri evde kendisi yapiyor kimyasal icerikten korktuklari icin bi tarif buldum ama ingilizce tabi... ing bilmeyenlerden ozur dileyerek ekliyorum. bu arada koyu soguk bir nescafe kullanarak bile evde boyaniz yoksa cocugu oyalayabilirsiniz ayni sekilde yogurt ve cilek puresi gibi dolabinizda bulunan yiyecek ve iceceklerlede organiz parmak boyasi yapilabilir http://familycrafts.about.com/od/paintrecipes/a/fingerpaintrec.htm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. super fikirler bunlar sevgicim iyi ki yazdin aklima not ettim hem agizna yuzune surse bile en azindan icin rahat olur o zaman:) tesekkurler tatlim..

      Sil
  5. Yerim ben sizi ya.ellerini yerim

    YanıtlaSil