27 Mayıs 2012 Pazar

POLONEZKOYDE PAZAR GUNU

Pazar pazar erkenden kalkinca napalim nereye gidelim derken once kahvalti sonrada mangal yapalim diyerek Polonezkoy'de gecrimeye karar verdik. Vallahi iyi de etmisiz. Hem bizim icin ama ozellikle Arda icin cok keyifli bir gun oldu. Ilk olarak onceden de gittigimiz ve begendimiz Leonardo'da yesilliklerin icindeki bahcesinde guzel bir kahvalti yaptik. Burasi cocukla gelmek icin de uygun bir yer ayrica arka tarafta cocuk parkida mevcut. 





Sonra hadi dedik yuruyus yapalim, yuruyus parkurunda yuruduk ki ne yurumek, uzun zamandir bu kadar yurumemistik. Ama yemyesil agaclar arasinda tertemiz havasiyla sadece kus civiltilariyla yurumek hepimize keyif verdi dogrusu. Bu arada baya uzun bir parkur biz hepsini tamamlayamadik yaridan fazla yol gittikten sonra geri donduk.






Yuruyusumuzu tamamladiktan sonra arabaya zor attik kendimizi ve dogru adini duydugumuz ama daha onceden gitmedigimiz Polonezkoy Country Club'in yolunu tuttuk. Burasi cocuklar icin super bir yermis. Her yer yesillik etrafta da cesit cesit hayvanlar var ustelik coguda etrafta salina salina geziniyorlardi. Kucuk capli bir hayvanat bahcesi diyebiliriz aslinda. Tabi bizde onlari yakalayip oglusuma sevdirdik. Cocuklar icin parklar mevcut, top oynayabileckleri birsuru kocaman yesil alanlar vs. Bir de yesilliklerin arasina saklanmis bir golet vardi ki kugularin yuzdugu cok begendik. Yani cocuklar icin keyifli bir yer. Tabi kendin pisir kendin ye kisminda da mangal yapmadan olmazdi heleki benim gibi mangali ve eti seven bir kocaniz varsa. Eh o kadar yuruyuse gezintiye gunumuzu mangal yakarak sonlandirmaya karar verdik. Ve boylelikle koca bir pazar gununu Polonezkoy'de keyifle gecirmis olduk. 








Ve donuste de yoldaki bu guzel meyvelerden almamak olmazdi zaten daha giderken donuste mutlaka alalim demistik. 


10 yorum:

  1. ya valla çok pis kıskandım şimdi:)
    fotoğraflarda harika tamda çocuklular için hakikaten çok idealmiş yolumuz düşer umarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarim duser zeyno'nun da hosuna gider eminim canim :)

      Sil
  2. Leonardo'yu cok severiz biz Ask'la.. Alpcan oncesi eger yaz gunler Istanbul'da isek her Cumartesi giderdik havuzuna.. Sonra Kemerburgaz'li olunca bosladik ziyaretleri.. Galiba ozlemisim bi ara kacmak lazim ;) Ne guzel yapmissiniz sizde hafta sonunu boyle degerlendirerek.. Mis gibi gelmistir oglusuna da ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hem ona hem bize mis gibi oldu walla tatlim :)

      Sil
  3. her zaman gıtmek ısterım gıderım ama bır keyıf yasayamam ıs toplantıları falan ıcın yolum duser bır pazar soyle bır dınlenmek nasıl da ısterdı can...senı gorunce ıyıce kıskandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa asil ben seni gordukce kiskaniyorum grace'cim :)) ama umarim bir gun de keyif icin yolun duser tatlim:)

      Sil
  4. bayılırım polonezkoye ustelık sımdıkı evımıze cok yakın oldugu ıcın fırsat uldukca kacarız kuzum bıraz daha buyusun o zman cıftlıkler ıcın gıderız:))) enfes gezme ve yeme gunu olmus ne guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canim gidin tabi senin minnosunda hosuna gider :)

      Sil
  5. ayy harika olmus tatlım, country cluba bizde hiç gitmedik bak. birdahakine hep birlikte hakkından gelelim o etlerin:)

    YanıtlaSil