20 Mayıs 2012 Pazar

MINIK AYAKLAR CROCSLANDI

Yaz geliyor ya (insallah gelecek diye umuyorum ) oglusumun yazin deniz kenarinda parkta sokakta ayaklari rahat etsin hava alsin gunluk giysin diye bunlardan almak istiyordum. Sansima limango'da indirimde bu minik yesil crocslari buldum hemen attim sepetime bir tane. Acaba olcak mi nasil olcak derken cok da guzel oldu saniyorum. Bir kere cok hafiflermis ve yumusak, her yeride delik, ustelik alti kaymiyor, ayagini acitacak hicbirsey yok icinde, kendisinin giymesi cikarmasi da rahat. Simdilik pek sevdi arada giyip dolasiyor hatta. Nasil rahat mi diye sordugumda da aldigim cevap ' rahatmis acitmiyor' olunca daha bir sevindim. Disarida da bakalim rahat edecek mi yakinda gorucez! 



                                   Bu da crocslarin minik ayaklardaki gorunumu


6 yorum:

  1. güle güle kullansın çok tatlılar iyi yapmışsın..
    arada bir geliyor limangoya bende geçen babetini aldım zeynoşa ama küçük geldi iade ettim, şimdede tükenmeden yakalamaya çalışıyorum cici bir renk küçük hanıma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler cnm evet bi de numara bulma zorlugu oluyor her numara olmuyor fln sinir oluyorum ozaman :))umarim zeyno'ya da guzelinden bitane bulursun :)

      Sil
  2. Güle güle kullansın. Çok yakışmış..
    Ben bakana kadar numaraları bitmişti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuh ama yakinda gene cikar diye tahmin ediyorum,bu arada cok saol:)

      Sil
  3. gule gule kullanin cnm.. Alpico 16 aylik ve inanilmaz keyifle giyiyor cok hafif ve rahat olmasi hosuna gitti sanirim.. Ki normlde corap falan ayakta tutmazken, crocs giyiyor olmasi bi mucize :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlim, ya bizimkide oyle corap falan ayakta tutmuyor ozaman belki Alpico gibi bizimki de sever sahsen ben sevdim :))

      Sil