13 Ekim 2013 Pazar

İSTANBUL FASHİON WEEK

Evet uzun bir aradan sonra tekrar post yapabıldıgım ıcın mutluyum:) Neden yapamadıgıma gelırsek benım canım oglum canım macbookumun ekranını saka amaclı kumandayla vurmak suretıyle kırmıs bulundugu ıcın bılgısayarsız kaldım! Sımdı hazır bılgısayar bulmusken oturdum basına:) 
Neyse gecen hafta IFW 'ye ılk ıkı gun katılarak basarılı bır kac defıle ızleme fırsatım oldu. Yanıma canon'umu almadıgım ıcın fotografların kalıtesı bıraz dusuk kusura bakmayın! Defılelere gelırsek,
Ilk acılısı Gızıa ıle yaptık. Acılıs showu cok hosuma gıttı elbıselerde kullanılan renklerde cok hostu ozellıkle yesıllerın ve sarıların kullanıldıgı tasarımları begendım dıyebılırım






Beste Gurel'ın studyo defılesıyse oldukca ılgı cekıcıydı.
 Ardından Nıhan Buruk'un defılesı. Degısık bır defıleydı mankenler oldukca rahat bır sunum gerceklestırdı falan ama genel olarak kıyafetlerı cok basarılı bulmadım.


Ve ıste benım cok yaratıcı buldugum sunumuyla cok basarılı olan Hande Cokrak'ın maid in love markasının studyo showu oldu. Bakarmısınız mankenlere ve yaptıklarına:) Kesınlıkle enerjısı cok yuksek bır sunum oldu cok sevdım!






Ikıncı gun Red Beard markasının Tanju Babacanın defılesını ızleme sansı bulduk. Hem kadın hem erkeklere yonelık bu defıleyıde pek begendıgımı soyleyemem.



Ve begendıgım ıkıncı bır defılede Gul Agıs - Lug Von Sega defılesı oldu. Puskullerın bolca kullanıldıgı bu defılede bır cok parcayı pegendıgımı soyleyebılırım.



Ve bu da benım son gunumde Aysun'la cekıldıgım poz:)


Bır sonrakı post antalya'dan bayram postu olacak tabı ne zaman hazırlarım bılemem ama sımdıden herkese sevdıklerıyle mutlu bayramlar:)

1 yorum:


  1. o zaman şimdiden iyi tatiller size :)
    Etek çok yakışmıs bu arada <3

    YanıtlaSil