16 Nisan 2012 Pazartesi

TOP SHOP BUYAKA

Gecen hafta cuma gunu anadolu yakisindaki Buyaka alisveris merkezinde acilacak Top Shop magazasini sevgili arkadasim Aysun sayesinde diger bloggerlarla onden gezme firsatim oldu.  Saat 4 gibi orda oldugumuzdan donus trafigine yakalanmamak icin cok fazla duramadik ama kaldigimiz bu kisa sureden keyif aldik. 



2012 ilkbahar-yaz koleksiyonu tabi ki civil civil rengarenkti. Sezonun trend renklerini hem ayakkabilarda hem kiyafetlerde gormek mumkun. Ben de kendime rengarenk yazlik bir sort begendim ve aklimin bir kosesine not ettim:)

      





                Koleksiyonlari yakindan inceledikten sonra herkese sezonun trendleri ve magazadaki koleksiyonlar birkez de yetkili agizdan anlatildi ve daha sonrasinda biz oradan ayrildik. Top Shop ekibine burdan tekrar tesekkurler.











2 yorum:

  1. yaaaa bu tarafa gelip nasil haber vermezsiniiiiz, aysun'u da seni de ozledim! anadolu yakasi'ndaki hayranlarinizi boyle ihmal etmeyin bir daha rica ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya canm gec geldik cok durmadik trafige kalmayalim diye yoksa haber verirdik :) bi ara ayarlayalim hep beraber goruselim biz de ozledik senii opuyorum :)

      Sil